Boek review: Jezus aanraken

Over het onderwerp genezing zijn ontzettend veel boeken geschreven, ieder met een andere insteek. Het boek ‘Jezus aanraken’ (Tom de Wal) is vooral geschreven om jou te helpen genezing te ontvangen. Als jij last hebt van een ziekte of kwaal en je verlangt naar genezing, is dit dus echt een boek voor jou. En natuurlijk kun je het ook lezen als je simpelweg geïnteresseerd bent in het onderwerp genezing, of anderen wilt helpen om genezing te ontvangen.

De hoofdlijn van het boek zijn zeven stappen die je kunt zetten om genezing van God te ontvangen. Dat zijn onder andere: geloof bouwen, je identiteit van ziekte loslaten, spreken in geloof, en handelen in geloof. Je ziet het al: het woord geloof komt steeds terug. Dat is dan ook een belangrijke pijler in het onderwijs van dit boek; God reageert op ons geloof. Als wij genezing willen ontvangen, moeten we geloven dat Hij wil genezen. Maar hoe kom je aan geloof? Dat wordt gelukkig duidelijk en uitgebreid uitgelegd!

Dit boek heeft mij persoonlijk echt geholpen op weg naar genezing. Het liet me inzien dat ik zélf ook stappen moet zetten, in plaats van alleen maar op God te wachten. Denk maar aan de mensen die in de bijbel door Jezus werden genezen: velen kwamen naar Hém toe, ongeacht de afstand of moeite die het hen kostte. Ze gingen ervoor, in geloof, en wij mogen hetzelfde doen.

Naast de inhoud is er nóg een voordeel aan dit boek: je kunt het gratis bestellen via de website van Frontrunners! Het kost je dus niets, maar het kan je heel veel opleveren.

Deel deze post: