Gebed

Gebed is een enorm belangrijk onderdeel van ons geloofsleven. Het zorgt voor interactie en relatie met God, maar het is ook de sleutel om Zijn gaven te kunnen ontvangen. God wil ons zó veel geven en grote wonderen doen, als wij er maar om vragen.

Dat klinkt simpel, maar het kan soms best lastig zijn. Vooral als je het druk hebt, schiet gebed er zo snel bij in, of blijft het bij korte, gedachteloze gebedjes. Hoe kun je groeien in gebed en krijg je een krachtig gebedsleven? Daar gaan we deze maand mee bezig. Dus volg de content, en laat je inspireren om met nieuwe kracht in gebed te gaan!

Podcast

Wat is tongentaal?

Vandaag hebben we een extra podcast voor jullie klaar staan! Met Joshua van der Vegt heb ik een tweede podcast opgenomen waarin we het hebben

Lees meer »
Bijbelstudie

Bidden en vasten

Vasten. Ik merk dat we dat als christenen vaak iets heftigs vinden. Maar ik ben eigenlijk juist van mening dat we het onderschatten en veel

Lees meer »
Preek

Ruling by prayer

Ik hou van het onderwijs van Derek Prince, omdat het krachtig is, bomvol wijsheid en waarheid, maar tegelijkertijd heel simpel, praktisch en nuchter wordt uitgelegd.

Lees meer »
Bijbelstudie

Unlocking more

De kans is groot dat je nog nooit van Jabes hebt gehoord. Jabes is een man die 1 keer in de hele bijbel genoemd wordt,

Lees meer »
Bijbelstudie

De kracht van gebed

Toen we aan het bedenken waren welke blogs we wilden gaan schrijven voor deze maand, moest ik ook denken aan een blog over de kracht

Lees meer »